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Improving customer satisfaction, loyalty, and profit : an integrated measurement and management system
Michael D. Johnson, Anders Gustafsson. -- Jossey-Bass, 2000. -- (University of Michigan Business School management series). <BB21150328>
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Michael D. Johnson, Anders Gustafsson. -- Jossey-Bass, 2000. -- (University of Michigan Business School management series). <BB21150328>
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0001
深草.8号館閉架3F
675.2/JOH-B
10100099868
一般
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巻号
所蔵館
深草
配置場所
深草.8号館閉架3F
請求記号
675.2/JOH-B
資料ID
10100099868
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状態
禁帯出区分
一般
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書誌詳細
標題および責任表示
Improving customer satisfaction, loyalty, and profit : an integrated measurement and management system / Michael D. Johnson, Anders Gustafsson
出版・頒布事項
San Francisco : Jossey-Bass , c2000
形態事項
xv, 214 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN
0787953105
書誌構造リンク
University of Michigan Business School management series <BB11010616>//a
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内容著作注記
Creating a customer measurement and management system
内容著作注記
Strategy and planning
内容著作注記
Building the lens of the customer
内容著作注記
Building the quality-satisfaction-loyalty survey
内容著作注記
From data to information : analyzing quality, satisfaction, loyalty, and profit data
内容著作注記
From information to decisions : priority setting and implementation
注記
Includes bibliographical references and index
NCID
BA50773828
本文言語コード
英語
著者標目リンク
*Johnson, Michael D. (Michael David) <AU00260708>
著者標目リンク
Gustafsson, Anders <AU00260709>
分類標目
マーケティング NDC9:675.2
分類標目
LCC:HF5415.335
分類標目
DC21:658.8/12
件名標目等
Consumer satisfaction
件名標目等
Customer loyalty
件名標目等
Customer relations
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